annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe werkt de garantie op een cashback actie?

profile.country.BE.title
Reymen
Nieuw

Hoe werkt de garantie op een cashback actie?

Mijn vraag is: "Hoe werkt de garantie op een cashback actie wanneer ik dit product 2dehands heb gekocht?".

Ik kan het product wel registreren in mijn account maar wat moet ik dan invullen bij 'Aankoopgegevens'.

 

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen

 

Mvg Dean

Tags (3)
11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Welkom op het forum Dean,

Bedankt voor je post.

Misschien kan @Bibi_Sony je hierover adviseren.

Je kunt ook proberen om contact op te nemen met de helpdesk: sony@consumercare.info of je kunt tijdens kantooruren bellen naar:  0900-28 72 768 (EUR 0,20 p/m).

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Dean,

 

Helaas is het in dit geval niet mogelijk om een cashback te claimen, in de actievoorwaarden staat het volgende:

 

Cashback voorwaarden.PNG

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb het idee dat de TS zijn tweedehands aangeschafte produkt wil registreren in "My Sony".

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Reymen
Nieuw

@Amal_S 

Misschien had ik het gewoon anders moeten verwoorden.

Als ik een 'cashback actie' wil registreren welke informatie moet ik dan invullen bij 'Aankoopgegevens'.

profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Dit zijn de gegevens die moeten worden ingevuld. Denk land Nederland en de datum even weg.

 

cashback_screenshot.JPG

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als je een geldig aankoopbewijs hebt, maakt het niet uit of het tweedehands is of niet. Zolang het maar binnen de actievoorwaarden valt (aankoopdatum, bon, etc). 

profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

@Vinc_E nee, één van de voorwaarden is: niet tweedehands

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat bedoelde ik niet. Het is onmogelijk om te controleren of een product tweedehands is.

Zolang dat product tijdens de actieperiode is gekocht. Jij de bon en doos hebt. Dan wordt het geaccepteerd.
Let wel. Ik bedoel niet dat JIJ het overgekocht hebt tijdens de actie, maar dat dit aangeschaft is bij een winkel tijdens de actie.
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Op tweede keus artikelen aangekocht via bijvoorbeeld Coolblue etc. is mijn ervaring dat cashbacks vaak nog wel te claimen zijn. Mits deze niet geclaimd is door de gene die artikel terug gestuurd heeft. 

 

Bij tweedehands. Je hebt een bon en alle benodigde informatie dan kun je gerust de claim indienen. Ook hier. Vanuit gaan dat de verkopende partij niet de cashback heeft geclaimd. Het altijd nog aan Sony zelf op te beoordelen of de claim toe gekend wordt. Zoals Vince-E al aangeeft 😉

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web