annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Heb jij oude Sony goodies rondslingeren in huis? Deel je foto's hier met de community!

KelvinV
Bijdrager

Heb jij oude Sony goodies rondslingeren in huis? Deel je foto's hier met de community!

Ik ben benieuwd wie de oudste en leukste Sony juweeltjes in huis heeft! :slight_smile:

 

Om zelf af te trappen: ik kwam onlangs deze oude radio tegen. Herinneren we ons de dagen nog dat we van zender naar zender gingen op de radio in de hoop een van onze favoriete liedjes te horen, in plaats van het direct te streamen op het internet? :wink:

 

Wie volgt?

 

icf world radio.jpg

13 ANTWOORDEN 13
KelvinV
Bijdrager

Wat leuk! Maak je er ook nog steeds opnames mee? :slight_smile: 

 

Ik heb ook deze MiniDisc speler zelf nog steeds liggen, de mp3 spelers domineren de markt inmiddels, maar voor muzikanten zijn MiniDiscs nog steeds een veel gebruikt medium. Veel van mijn vrienden in een band gebruiken ze nog steeds. Zelf heb ik er vooral nostalgische gevoelens bij, voor een vakantie een aantal favoriete cd's op MiniDisc zetten bijvoorbeeld. :slight_smile: 

 

minidisc.jpg

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

De videocamera kan nog wel gebruikt worden, maar hij is op dit moment bij mijn zoon om oude video8 films over te zetten naar zijn computer.

M.v.g. Ad Emmers

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begin jaren 90, de ICF-490S.

 

DSC_0135.jpg

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook deze uit de 90's: ICF-380.

 

DSC_0136.jpg

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!