annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Experia

Ronalduden
Ontdekker

Experia

Sony experia z3 compact aangeschaft. Heb hem nu 1 jaar nu is voor de tweede maal het scherm gebarsten .  Waterdicht is hij ook niet nl geen garantie als het klepje gebruikt is. Kortom veel leugens .Sony geeft niet thuis. Gaan nu een smeercampagne beginnen met de internerd club . Hierin zullen geen onwaarheden verteld worden. Dit zijn zo'n beetje de meest getalenteerde internet nerds. Als die met je klaar zijn is je product vrijwel onverkoopbaar . Die gasten zijn behoorlijk boos. Ben benieuwd . O ja de vraag is. Hoe voelt dat nou als je de boel belazerd? 

 

vriendelijke groet,

 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe voelt het nu?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ronalduden
Ontdekker

Heb ieder geval een badge verdient.

boogie2.0
Nieuw

Ik heb een twee jarig contract bij T mobile.

Vorig jaar had ik mijn contract voortijdig verlengd met twee jaar.

Ik heb toen drie maanden voor mijn nieuwe contract een Sony Experia Z3 aangeschaft en na twee maanden was deze krom getrokken. Deze aangeboden ter reparatie en kreeg te horen dat het een gebuikersfout was, daar er een lichte schade op de kast zat. Men heeft uit coulance een vervangend toestel gegeven. Nu bijna een jaar later is mijn toestel wederom krom getrokken. Nu heb ik geen enkele schade op het toetsel, buiten het kromtrekken.

Hierdoor is alleen het ontgrendel knopje eruit gevallen.

 

Dit is toch geen gebruikersfout? Ik moet mijn telefoon toch opladen. Ik laad mijn telefoon ook niet langer dan noodzakelijk. Kan Sony iets voor mij betekenen?

 

Met vriendelijke groet,

 

 

boogie2.0

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi boogie 2.0,

 

Je bent hier in de Community voor Sony Electronics, dus voor producten zoals tv's, camera's, soundbars, speakers en headphones kan je hier terecht. Voor vragen over Sony Mobile producten kan je het beste hier terecht:

http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/

of

https://www.facebook.com/sonymobilenl/ 

 

Succes!

Groet,

ThomSBNL van Sony