Deel jouw ervaring!
Hallo iedereen, ik vind het erg leuk om spelletjes te spelen op mijn nog niet nieuwe ps4. Maar ik zit in een zeer onaangename situatie. Ik was aan het spelen met mijn broer en hij liet mijn controller vallen, en er was geen externe schade. Maar hij stopte met opladen (ik kwam er na het spel achter toen de controller dood was), en ik durfde hem niet zelf uit elkaar te halen, ook al had ik een video op YouTube bekeken. Toch, mijn talenten kennende, had ik het slechter kunnen doen. Het station zelf is niet nieuw, ik heb het tweedehands gekocht van de vorige eigenaar. Het was dus al gebruikt, maar in zeer goede staat, dus ik kan geen garantie aanvragen. Kunt u mij advies geven over deze situatie? Moet ik het zelf proberen te openen, het lijkt erop dat er iets verplaatst moet worden. Of kan ik beter een nieuwe kopen? Waar ik nu het geld niet voor heb?
De huidige reparatie kosten zijn tegenwoordig heel hoog, al kijken men er maar naar ben je al een vermogen kwijt.
Het lijkt me dat je dan beter een nieuwe kan aanschaffen als dan te laten repareren.
Je broer aansprakelijk stellen voor de schade?
suc6 ermee,
73's
Ik neem het mijn broer niet kwalijk dat hij hem binnenliet. Het overkomt iedereen. Hij is nog niet volwassen om de vervanging te vergoeden)
Ik zal waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen. Bedankt voor het advies.