annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashbackactie

profile.country.NL.title
Boterblommeken
Lid

Cashbackactie

De cashbackactie die momenteel loopt is al een even groot drama als die van vorig jaar. Ten eerste moet je al de codes van je dozen mee sturen. Je kunt je spullen nooit meer met een fatsoenlijke doos doorverkopen. Verder duurt het allemaal eeuwen.

 

Ik was 1 document vergeten en kreeg per mail een verzoek of ik het ontbrekende stuk wilde mailen. DAt heb ik braaf gedaan. Krijg ik weer een mail terug of ik het toch maar per post wil opsturen. Waar zijn jullie mee bezig? Print het zelf uit dan. 

 

Ja ik ben geirriteerd. 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Boterblommeken  schreef:

Ik was 1 document vergeten en kreeg per mail een verzoek of ik het ontbrekende stuk wilde mailen. DAt heb ik braaf gedaan. Krijg ik weer een mail terug of ik het toch maar per post wil opsturen. Waar zijn jullie mee bezig? Print het zelf uit dan. 

 

Ja ik ben geirriteerd. 


 

Dat de cashback actie's niet goed verlopen is al jaren een ergenis bij vele, ook bij andere merken (tweakers).

 Als jij niet aan de voorwaarden voldoet, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor toch?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Boterblommeken
Lid

FF lezen want dat zeg ik niet.

Ik wordt verzocht per mail de ontbrekende info op te sturen. Dat doe ik en vervolgens krijg ik een mail dat ik het per post moet doen ???

En of het bij andere merken ook zo is dat interesseert me niet. Daar doe ik geen zaken mee.

profile.country.NL.title
Xstaassen
Ontdekker

Hallo forum,

 

ik heb ook een vraag over de cashback actie. Ik heb in december een TV aangemeld bij de actie en in januarie een soundbar. Maar ik krijg geen bericht over de stand van zaken. En weet niet waar ik dit moet melden. Ik krijg ook geen telefoon nummer gevonden om te bellen en te controleren of het allemaal goed gaat. Heeft iemand een tip hoe ik dit moet aanpakken?

 

thanks

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zoals er te lezen is/was krijg je als de cashback aanvraag goed is gegaan een bevestigings mail voor de vervolg stappen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Xstaassen
Ontdekker

ahhh man man handig dit..ik zie idd dat ik sonymail in mijn spamfolder had. En idd ik moet van alles opsturen. Ik heb nog 2 dagen de tijd om dit te doen voor die TV cashback. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry dat ik deze keer de spambox niet genoemd heeft, gelukkig heb je de email nog op tijd gevonden.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!