annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Cashback

Ik heb de documenten naar Sony gestuurd in verband met cashback voor een Sony lens 28mm f2.Zijn de documenten aangekomen? Het zou leuk zijn om een bevestigingsmail te ontvangen
mvg M.Day
 
10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Als het goed is ontvang je een bevestigingsmail. Wellicht is deze in je spam-mailbox terecht gekomen.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Nee, geen bevestigingsmail, ook niet in spam-maailbox

mvg

Mel Day

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedenmiddag,

 

Excuus. Je krijgt inderdaad alleen een bevestigingsmail van de registratie. Zodra je definitief een andere status ontvangt, ontvang je hier ook een mail van. Dat kan uiteraard even duren. 

 

Mocht je het niet zeker weten, dan wil ik je graag wijzen op de actievoorwaarden, waarin ook de contactgegevens staan voor als je nog vragen hebt: 

https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/2018/pdf/be/DI/Sony_cashback_Winter_NL.pdf

 

Succes en veel plezier met de nieuwe lens!

 

Groet,

Bibi

 

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Ik heb op 5 dec '18 de bevestigingsmail ontvangen maar nog steeds geen cashback. mvg

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Dat kan kloppen, omdat het minimaal 6 weken duurt voordat je de cashback kunt verwachten. Wegens de grote hoeveelheid aanvragen duurt het zeer waarschijnlijk langer dan 6 weken. Het is dus toch nog even afwachten. Wil je het mij laten weten als je over 2 weken nog steeds niks hebt ontvangen? 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Geachte Bibi, Neen, nog geen cashback ontvangen. Ik ben een goede klant van Sony since 1980 maar nu begin ik te denken om over te stappen naar een andere brand. M.v.g.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Wil je mij in een privébericht jouw registratienummer sturen? Ik ga er vanuit dat het gewoon wat langer duurt door de enorme hoeveelheid aanvragen, maar ik zal het voor de zekerheid even nakijken.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
JossNetherlands
Lid

did you got your cash back?

curious to hear looknig at all the complains for the pathetic service of SONY...

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Hoi Jos, na (veel) email contact met Sony heb ik wel cashback ontvangen na +/- 12 wkn. Ik vind het een waardeloos manier om korting te krijgen. mvg Mel