annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Cashback

Beste mensen,

 
Ik heb gisteren een aantal Sony producten gekocht en er wordt er nog een geleverd. De producten bestonden onder andere uit:
Aony A7RM3; Sony SEL2470GM; Sony SEL50F14Z; Sony SEL70200GM. Er volgt nog een Sony SEL1635GM.
Alle producten zijn geregistreerd. Bij het gebruik maken van de promotie Cashback ging het na de eerste registratie mis. Ik had een lens opgegeven en de andere twee lukte niet. Ik kreeg daarbij de melding:
Het maximale aantal deelnames per IBAN is overschreden. en Het maximale aantal deelnames per e-mailadres is overschreden.
Dat klopt natuurlijk niet, want alle vier de lenzen komen voor de actie in aanmerking.  Hoe lossen we dit op?
 
Vriendelijke groet,
Jan van Oevelen
10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

@Thijs_H jij kunt hier welllicht bij helpen? 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hoi Jan,

Dat klinkt als een goede aankoop! Uiteraard lijkt het niet te kloppen dat je niet op alle producten de bijbehorende cashback krijgt. Ik ga hier daarom maandag gelijk voor je achteraan. 

 

Groet, 

Bibi

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Ik ben benieuwd Bibi! Dit is voor mij namelijk de eerste kennismaking met Sony na vele jaren als prof gewerk te hebben met twee andere systemen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Instaphoto  schreef:

@Thijs_H jij kunt hier welllicht bij helpen? 

 

 


Thijs heeft sinds 1 okt 2018 ook alweer ons verlaten, de nieuwe Community manager is @Bibi_Sony

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Jan,

 

Wat leuk dat je bent overgestapt naar Sony. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Ik heb dit probleem intern voorgelegd en ze gaan het gelijk oplossen. Als het goed is kun je eind van de dag (anders morgen) de cashback op de andere lenzen claimen. 

 

Wil je het mij laten weten als je morgenmiddag nog steeds problemen hebt met het claimen van de cashbacks?

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Dat ga ik je zeker melden. Ik ben inmiddels druk bezig de camera uit te testen en heb al een interessant ding ontdekt. Meer daarover heb ik geschreven bij Sony A7 adapters thread.

Alvast bedankt voor je hulp.

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Ik kan je met plezier melden dat ik de andere lenzen ook heb kunnen opgeven voor de actie Cashback. Enorm bedankt voor de hulp! Goede servise!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Jan,

 

Dat is fijn, graag gedaan!

Heel veel plezier met de nieuwe camera en lenzen!

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
JanVanOevelen
Lid

Beste Bibi,

Ik kan inmiddels melden dat ik zeer tevreden ben over de kamera en de vier objectieven die ik daarbij heb gekocht.

Zeer waarschijnlijk zal er nog een objectief bijkomen om de set te completeren en mijn werk te vergemakkelijken.

Waar ik wel een beetje mee zit is het Cashback verhaal. Van twee van de drie lenzen die ik aangemeld had kreeg ik keurig een bericht dat die goedgekeurd waren. Van een lens kreeg ik een bericht dat die nog niet in behandeling genomen kon worden omdat de streepjescode ontbrak. Was mijn fout, die ik direct dezelfde dag herstelde. Die heb alsnog met de mail die ik kreeg op 7 december opgestuurd. Vandaag kreeg ik eenzelfde mail dat ik de streepjescode niet had opgestuurd. Ik denk nu dat ik of de verkeerde mail heb gekregen of dat er iets fout is gegaan m.b.t. de behandeling van de post. De streepjescode had ik namelijk aan de betreffende mail vastgeniet. Wat nu?