annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback tv streepjescode verpakking

jeroeni22
Nieuw

Cashback tv streepjescode verpakking

Beste,

Ik heb een Sony tv aangeschaft die mee doet aan een cashback actie. Na het invullen van gegevens op de site kwam er een mail binnen en daar in stond dat ik de originele streepjescode van de verpakking moest op sturen. Die verpakking is al met het oud papier mee. 

 

Ik heb al gebeld met het promotieteam maar daar werd gezegd dat het zonder de streepjescode niet meer mogelijk is om de cashback te krijgen die mij beloofd was in de winkel. 

 

Daarom vroeg ik me af of hier iemand mij hiermee kon helpen?

 

Gr. 

Jeroen

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat vewacht je van ons hier,

als Sony Promotie zegt dat het zonder streepjescode NIET mogelijk om gebruik te maken van de CashBack actie.

 

Fraude???

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jeroeni22
Nieuw

Er is mij iets in de winkel beloofd en dat krijg ik nu niet. Lijkt me best normaal om dan door te vragen of er toch iets mogelijk is. Mijn bericht had gewoon een vraag maar om dan al meteen aan fraude denken?

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Jeroen,

 

Wat vervelend dat je de verpakking niet meer hebt. Helaas is het meesturen van de streepjescode echt een eis om de cashback te kunnen ontvangen. Je begrijpt hoop ik dat wij dit ook niet eenmalig kunnen toestaan, omdat we dit dan bij anderen ook moeten doen, wat uiteindelijk de kans op fraude aanzienlijk verhoogd.

 

Ik hoop dat je, ondanks deze tegenslag, toch veel plezier hebt van je nieuwe tv!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi