annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie tijdens blackfriday

profile.country.NL.title
Gebruikersnaam..
Nieuw

Cashback actie tijdens blackfriday

Beste,

Tijdens de blackfridaydeals op Bol.Com een HTMT-500 gekocht.
Aldaar was de deal als volgt: €100 euro cashback actie tijdens verdubbeld ( ivm met blackfriday) naar €200.
Vandaar heb ik het geld van de actie gekregen en tot mijn verbazing heb ik €100 euro cashback gekregen i.p.v. de geadverteerde €200.
Inmiddels zijn er ook via Pepper.com al de benodigde klachten naar voren gekomen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5
BadBennie
Nieuw

Hier het zelfde ik heb de ht-st5000 gekocht met 250 cashback deze zou verdubbeld worden naar 500 maar vandaag alleen de 250 terug gekregen.

ik heb de actie website opgezocht en even gebeld naar het nummer, de vriendelijke mevrouw gaf mij aan dat de overige 250 euro binnen 10 dagen overgemaakt wordt.

profile.country.NL.title
diebertje
Nieuw

Ik ook, heeft Sony al een oplossing voorgesteld?

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi iedereen, 

Bedankt voor jullie berichten. Ter info: Het eerste bedrag is als het goed is al overgemaakt. Het tweede bedrag (de verdubbelaar) is vandaag overgemaakt en zal binnen enkele dagen op jullie rekening staan. Iedereen die hier recht op heeft krijgt dus zeker zijn verdubbelaar. 

Groeten, 

Roos

profile.country.NL.title
diebertje
Nieuw

Hallo,

Ik heb nu in totaal het gehele bedrag ontvangen, in 2 aparte stortingen dus.

Bedankt voor het uitzoeken en antwoord geven!

Groet

Vuistt
Nieuw

Ik heb ook de ST5000 met Blackfriday besteld, maar ik heb deze helaas nog steeds niet binnen. Zolang de factuur datum maar goed staat, maakt het voor de cashback en de verdubbelaar niet uit wanneer ik deze binnen krijg hoop ik?