annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback Actie OLED TV 2017

Hally86
Ontdekker

Cashback Actie OLED TV 2017

Goedemiddag.

Ik heb in december een bevestigingsmail gekregen over de cashback actie maar ik heb nog steeds geen reactie erop ontvangen. Het is al 5 weken terug, en in de mail stond dat de PS4 Pro zo'n 4 weken levertijd heeft. Ik ga ervan uit dat het geld overmaken sneller kan. Zou ik hierbij wat hulp kunnen krijgen? 

Alvast bedankt. 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Hally86, 

Welkom op de community! 

Zou je jouw registratienummer en volledige naam naam mij kunt sturen? Dan kan ik even kijken hoe jouw registratie ervoor staat in het systeem van ons handelingsbureau. 

Privéberichten kun je hier trouwens versturen door eerst rechtsbovenin op het envelope-icon en vervolgens in het volgende scherm rechts op de blauwe knop 'Nieuw bericht' te klikken. Daarna kun je i.p.v. een e-mailadres de gewenste gebruikersnaam in het veld 'Verzenden naar' invullen. 

Groeten, 

Roos

profile.country.NL.title
Jozef12345
Ontdekker

Geachte,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn aanvraag is goedgekeurd op 15 december. We zijn nu 2 maanden verder en nog niks!! Registratienummer is 389624.

Jozef Blok

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Jozef12345,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je nog steeds geen cashback hebt ontvangen. 

Er is wat vertraging opgelopen met het verwerken van alle cashback aanvragen.

Je kunt rechtstreeks contact opnemen met ons promotie team om een update over jouw aanvraag te krijgen.

Je kunt ze bereiken via: sonypromotie@consumercare.info of 0900 287 2768 (€0,20 p/m).

Alvast bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Amal_S
profile.country.NL.title
Jozef12345
Ontdekker

Dat bellen heeft me geld gekost en ik kreeg standaard antwoorden. Het is goedgekeurd maar ze wachten op uitbetaling. 2 maanden wachten vind ik erg lang. Ik heb ook een Samsung tv ERNA gekocht. Die heb ik netjes in 4 weken gekregen.

Erg jammer dit

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Jozef, 

Ik heb informatie opgevraagd over jouw cashback. Wegens het succes van de cashback is er vertraging opgelopen in de uitbetalingen. Wel staat jouw registratie goed in het systeem en is de cashback goedgekeurd. We verwachten dat het geld binnen twee weken op je rekening staat. 

Groeten, 

Roos

profile.country.NL.title
Jozef12345
Ontdekker

Bijna 10 weken na goedkeuring nu, erg jammer SONY. Dit komt dus door het succes van de actie? Moeten zeker tienduizenden oled tv's verkocht zijn.

Binnen 3 weken op je rekening. Hahahahahahah tuurlijk.